Over Accor:Sluit je aan bij Accor, waar passie en leven samenkomen!Accor Group, een
Over Accor:
Sluit je aan bij Accor, waar passie en leven samenkomen!
Accor Group, een pionier in verantwoorde gastvrijheid, brengt meer dan 45 merken, 5.600 hotels, en 10.000 restaurants en lifestylebestemmingen samen in 110 landen. Elk merk heeft zijn eigen unieke karakter, zodat jij je echt thuis kunt voelen. Maar ze delen allemaal dezelfde ambitie: blijven innoveren en de status-quo uitdagen.
Als je bij ons komt werken, word je een Heartist®, omdat gastvrijheid bij ons vooral met het hart wordt gedaan.
Je komt terecht in een zorgzame omgeving en een team waar je helemaal jezelf kunt zijn. Hier kun je groeien, jezelf ontwikkelen, nieuwe beroepen ontdekken en carrièremogelijkheden najagen, of dat nu in jouw hotel is of ergens anders in de wereld!
Je geniet van exclusieve voordelen, zowel binnen als buiten de sector, en krijgt erkenning voor je dagelijkse inzet.
Bij ons maakt het niet uit wat je functie is, alles wat je doet draagt bij aan een diep gevoel van betekenis. Samen creëren we blijvende, gedenkwaardige en impactvolle ervaringen voor onze gasten, collega’s en de planeet.
Functieomschrijving:
Vanaf juni 2025 hebben we een leuke stageplaats beschikbaar in ons gezellige Cost Control team!
Als eerste aanspreekpunt voor leveranciers ben jij verantwoordelijk voor de inkoopprocessen binnen het hotel en in samenwerking met de Storekeeper zorg jij ervoor dat de magazijnen altijd op orde zijn. Daarnaast ben jij de link tussen de operationele afdelingen en de financiële administratie.
Een kleine greep uit het takenpakket: Je zoekt uit waar wij het beste bestellingen kunnen doen door offertes van diverse leveranciers te vergelijken. Vervolgens help je met het kopen van goederen, deels bij door Accor vastgelegde preffered suppliers. Zodra de goederen binnen zijn zorg onder andere jij voor de administratieve controle van pakbonnen en facturen. Daarnaast maak jij samen met de Storekeeper kostprijsberekeningen van alle F&B items in samenwerking met de Chef de Cuisine en F&B Service Manager. Je bent dol op precisie dus je controleert maandelijks de F&B outlets in samenwerking met de storekeeper en de leidinggevenden van de F&B afdelingen. Het monitoren van de voorraden van het porselein en glaswerk valt ook onder jouw verantwoordelijkheid net als het programmeren en up to date houden van ons kassasysteem.
Functie-eisen:
Wat Pullman aanbied:
Pullman Eindhoven Cocagne maakt onderdeel uit van de internationale hotelketen Accor en dat brengt vele voordelen met zich mee, want Feel Welcome – Feel Valued is niet voor niets de missie van Accor.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.