Altijd al voor een bekende luchtvaartmaatschappij willen werken? Start dan als fulltime KLM-klantenservice medewerker in Amsterdam!
Ready for Take Off?
Yes, there you go! 13 maart kan jij al starten als fulltime KLM-klantenservice medewerker in Amsterdam. Deze functie is niet zomaar een klantenservice functie, maar jij gaat werken voor het loyaliteitsprogramma Flying Blue. Dit houdt in dat jij trouwe KLM-reizigers gaat helpen met vragen over boekingen met Airmiles, vluchten of hun Flying Blue account. Jij hebt overal een antwoord op en doet je uiterste best om oplossingen te vinden. Alle vragen zal jij via de mail beantwoorden!
KLM hecht veel waarde aan een goed inwerkingsproces. Daarom krijg jij eerst drie dagen een volledig betaalde training! Hierin word jij volledig klaargestoomd om succesvol van start te gaan.
Thuiswerken!
Na de inwerkperiode kan je er voor kiezen om 32 of 40 uur per week te werken. In deze functie kan jij grotendeels vanuit huis werken! Wel word je één dag per week op kantoor verwacht. De klantenservice is geopend van maandag t/m zaterdag tussen 08.00-20.00 uur. Je mag zelf je beschikbaarheid opgegeven. Super flexibel dus! Zolang jij maar jouw 32 of 40 uur werkt.
Procedure
Om jouw schrijf skills te testen zal je eerst een schrijftest moeten maken. Mocht je deze goed gemaakt hebben zal je worden uitgenodigd voor de kick-off. Dit is een online-interview dat op 29 februari plaatsvindt. Mocht je van start gaan word je op 11 maart op kantoor in Amsterdam-West verwacht voor de laptop pick-up. Belangrijk dus dat jij deze dagen beschikbaar bent!
Dit is een tijdelijke functie voor 2 maanden met een mogelijke kans op verlenging.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.