Helaas, deze vacature is niet actief.

Fulltime klantadviseur bij ABN AMRO in Amsterdam

Ben jij een klantgerichte sterspeler die uitblinkt in communicatie? Start dan als fulltime klantadviseur bij ABN AMRO in Amsterdam.

32 - 40 uur per week
€16,00 per uur

Wat ga je doen?

Als fulltime klantadviseur bij ABN AMRO in Amsterdam ondersteun je de Private Bankers, Beleggers en Assistenten van ABN AMRO MeesPierson. 

Als klantadviseur bij de afdeling Private Banking ga je aan de slag binnen het Wealth Management team, dat onderdeel is van ABN AMRO MeesPierson. Zij richten zich op klanten met een vermogen vanaf 0,5 miljoen. Je werkt samen met diverse, veelzijdige collega's en krijgt volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Je team bestaat uit drie andere collega's.

Wat ga je doen?
 Er zijn binnen elk team van Business Support drie verschillende aandachtsgebieden: Client Support, Event Support en Process Support. We zoeken nu vooral medewerkers Client Support. 

Als klantadviseur werk je samen met je team om klantafspraken te regelen. Je maakt deze afspraken op basis van bepaalde signalen uit de computer, waarbij je klanten opbelt om een afspraak met hun teambanker in te plannen. Je legt de klant ook uit waarom het in hun belang is om deze afspraak te maken.

Je verzamelt ook informatie die gebruikt kan worden door de collega’s van Business Support voor het gesprek. Je streeft ernaar om zoveel mogelijk afspraken via beeldbankieren te laten plaatsvinden. Als dat niet mogelijk is, plan je een afspraak op kantoor.

Voor deze functie is een WFT basis certificaat nodig. Heb je deze al in je bezit? Dat is mooi! Als je de WFT basis nog niet hebt, kun je deze op kosten van YoungCapital binnen 1 maand na start behalen.
Jij bent energiek, krachtig en gaat zelfstandig te werk! Daarbij houd je van afwisseling en kun je goed zelfstandig en in teamverband werken. Ook ben jij iemand die stevig in zijn schoenen staat en er energie van krijgt om ondersteuning te bieden aan de salesafdeling. Tenslotte heb je oog voor detail.

In de beginperiode werk je meer vanaf kantoor. Als je helemaal bent ingewerkt, is het mogelijk om 2 dagen per week vanaf kantoor te werken. De rest van de week kan je vanuit huis werken. De startdatum is in overleg.

Beschik jij daarnaast over ervaring binnen de financiële dienstverlening?  Dan kom ik graag in contact met jou!

Wat wij bieden

  • Een lekker bruto uurloon van € 16,00;
  • Een dienstverband van 32-40 uur bij ABN AMRO;
  • Een functie waarbij je gedeeltelijk vanuit huis kunt werken;
  • Een volledige OV vergoeding of reiskostenvergoeding (€ 0.22 per km tot 40 km per dag);
  • Een thuiswerkvergoeding van € 3 per dag en internetvergoeding van € 25 per maand.
  • De mogelijkheid om je WFT basis binnen 1 maand na start te behalen.

Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in de financiële sector;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands;
  • Je kunt goed schakelen tussen computersystemen.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Status
Open
Opleidingsniveaus
MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Amsterdam
Werkuren per week
32 - 40
Dienstverbanden
Thuiswerk
Salarisindicatie
€16,00 per uur
Verantwoordelijk voor
Ondersteuning op operationeel gebied

Amsterdam | Stage accountancy | Administratieve stage | Thuiswerk | MBO | HBO | Universiteit

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.